Cara Buat Cendol

Cara membuat: - Cendol, rebus air, air suji, garam, tepung hunkwe, aduk hingga rata sampai mendidih. Masak sampai meletup-letup dan kental. - Tuang ke dalam cetakan cendol. Tekan diatasTerasa nak makan Cendol? Petang-petang macam ni memang sedap kalau makan cendol sejuk. Kena pula dengan santan dan air gula melaka padu, fuh…laju je hirup. Kalau nak lebih sedap, cubalah buat cendol homemade. Pasti lagi mengancam rasanya. Jom cuba resipi perkongsian saudari Najwa Abd Razak ni. Sangat mudah.Cara Membuat Cendol Tepung - Bulir-bulir cendol yang kenyal itu pada mulanya terbuat dari tepung hukwe.Jika ada yang belum tahu, tepung hukwe adalah tepung yang berbahan dasar kacang hijau. Selain tepung hukwe, ada juga cendol yang terbuat dari tepung beras.Salah satu tips dalam menyajikan resep es cendol adalah mencampurkan setiap bagian cendol, santan, gula merah, dan es batu yang dihancurkan sesaat sebelum dihidangkan sesaat sebelum disajikan agar tampilan tetap cantik. Dengan membuat es cendol sendiri di rumah anda bisa yakin dengan kebersihan dan keamanan bahan bakunya.Cara Membuat Cendol Yang Enak - Cendol atau es cendol merupakan salah satu es khas Indonesia yang paling digemari. Nah, kali ini kita akan membahas mengenai resep cara membuat cendol enak.Cendol yang diberi es memberikan rasa yang segar dan manis, apalagi jika dikonsumsi di siang hari untuk menghilangkan dahaga.

Cara-Cara Buat Cendol Homemade Yang Mudah & Sedap.

Itulah dia cara membuat cendol di rumah memakai bahan alami. Cocok sekali dikonsumsi di saat hawa panas, ataupun untuk bisnis jualan juga bisa. Selamat mencoba! Apabila ada kritik saran atau pertanyaan, langsung saja hubungi kami. Jika suka, mohon bantu share artikel ini ya. Terimakasih.Cara membuat cendol sagu aren - Es cendol atau dawet termasuk salah satu minuman fresh yang terkenal di negara-negara Asia Tenggara. Biasanya dihidangkan di dalam keadaan dingin bersama es batu atau es serut, sirup gula, santan, dan kadang masih disertai bahan-bahan lain.=====♡ Subscribe di sini https://goo.gl/[email protected]@ yang "Subscribe" dan Memberi "Like" Terima kasih dari saya !!!! @@=====Bahan- bahan:1Cara membuat cendol yang dikenal dengan sebutan biji dawet ini memiliki bentuk bulat lonjong kecil. Butiran cara membuat cendol ini merupakan salah satu bahan yang sering digunakan untuk membuat minuman segar. Seperti es cendol banjarnegara (es dawet ayu) dan es cendol meriah ala Bandung. Keunikan cara membuat cendol ternyata tak melulu diolah

Cara-Cara Buat Cendol Homemade Yang Mudah & Sedap.

Cara Membuat Cendol Tepung Beras Kenyal dan Enak - Cara

Resepi Cendol Aiskrim Viral 3 Bahan Aiskrim ni kan yang viral tu kan? Punyalah susah nak dapat, dekat seminggu cari tadi baru jumpa. Memang sedap! Modal tak sampai RM15, boleh makan ulang-ulang sampai puas. Bahan-bahan Santan ( beli yang fresh RM2 ) Cendol ( beli yang siap RM2.50 ) Aiskrim Nestle Gula Melaka ( RM8 ) Cara Buat Cara buat simple je.Nah jika ingin tahu bagaimana cara membuat cendol tepung beras, artikel ini mungkin akan membantu. Berikut 5 cara membuat cendol tepung beras yang enak, kenyal, dan mudah yang telah dirangkum oleh brilio.net pada Jumat (25/10) 1. Cendol tepung beras praktisJika sekarang anda buat separuh masa pun tidak rugi, disamping anda menambah penampatan sampingan anda juga boleh mengasah kemahiran anda tentang ilmu pembuatan cendol.Kos untuk membuat cendol amatlah rendah, jangan ditungu lagi.Jom dapatkan pakej rahsia pembuatan cendol ini. Siapa Yang Memerlukan Pakej Ini.KOMPAS.com - Cara membuat cendol beras gampang-gampang susah. Umumnya, masyarakat menambahkan air kapur sirih supaya tekstur cendol lebih kenyal. Namun pada resep kali ini, air kapur sirih diganti dengan baking powder.Penggunaan baking powder dapat membuat tekstur cendol beras menjadi lebih kenyal dan kesat.. Resep cendol ini biasa digunakan untuk membuat es cendol serabi khas Blitar, tetapi#CENDOL#DAWET

Cara Melakukan Shooting Dalam Bola Basket Tertib Acara Natal Cara Flash Asus Z00rd Via Sd Card Cara Setting Modem Zte F609 Ke Mikrotik Cara Mengatasi Hp Cepat Panas Dan Batre Cepat Habis Cara Buat Serundeng Daging Amatilah Gambar Berikut Gerak Di Atas Merupakan Teknik Menerima Tongkat Estafet Dengan Cara Cara Menaikan Kecepatan Speedy Tanpa Merubah Paket Cara Bermain Snooker Dakwah Secara Terang Terangan Cara Menangkap Bola Dalam Permainan Bola Basket

Rahsia Pembuatan Cendol

Melaui teks dan video bersuara di dalam ebook ini, langkah demi langkah anda akan diajar dari penyediaan peralatan dan bahan, memasak sehinggalah siap cendol yang anda akan hasilkan sendiri..

Perhatian

Dengan pakej ini anda akan diterangkan secara Bervideo langkah demi langkah untuk menghasilkan Isi Cendol yang sedap, pejal dan tahan lama, anda tidak perlu lagi menghadiri kursus kerana segala penerangan langkah demi langkah yang diberikan adalah lebih jelas dan mudah difahami, anda boleh mengulanginya seberapa banyak kali yang anda mahu, anda hanya perlu meluangkan masa dirumah sahaja untuk mempelajari kaedah pembuatan Cendol ini. Semua ini tidak ada pada persaing kami.

Pernahkah anda makan cendol pulut, cendol kacang merah, cendol sagu, cendol jagung, cendol tapai pulut, cendol koktel, cendol pisang, semua ini anda akan dapat makan dan membuatnya sendiri, dengan hanya memiliki ebook pakej lengkap rahsia penghasilan cendol.

Jom Kita Lihat Apa Yang Akan Anda Belajar

[embedded content]

Semua Video akan diterangkan dengan bersuara langkah demi langkah untuk anda lebih mudah memahami.

Mesti diantara anda pernah membuat cendol,tapi mungkin mempunyai masalah..........

Perhatian .......

Tepung Beras adalah bahan utama dalam pembuatan isi cendol, walaubagaimanapun untuk menghasilkan isi cendol yang tahan lama, berkilat dan cantik anda perlu mengetahui jenis tepung beras yang digunakan dan juga teknik yang betul dalam penghasilan isi cendol ini.

Di pasaran terdapat berbagai-bagai jenis Jenama tepung Beras, hanya 3 jenis sahaja yang boleh digunakan untuk menghasilkan isi cendol, Di dalam Ebook ini anda akan didedahkan dan akan diajar menghasilkan isi cendol dengan ketiga jenis Tepung Beras yang berbeza. Anda boleh bandingkan perbezaan isi cendol yang terhasil dengan menggunakan tiga jenis tepung beras ini.

Untuk pengetahuan anda Tahap Kepekatan Adunan Isi cendol yang dimasak dengan menggunakan ketiga jenis tepung beras ini adalah berbeza . Oleh itu di dalam pakej ini anda akan diajar bagaimana  Ternik untuk menentukan tahap kepekatan adunan isi cendol yang telah dimasak sebelum adunan tersebut ditekap menjadi isi cendol.

Anda Dijamin Pandai Dengan Pakej Ini

Semua masalah di atas anda tidak perlu risau lagi jika anda memiliki pakej ebook rahsia penghasilan cendol ini, kerana dengan video bersuara yang ditunjukkan secara terperinci daripada menimbang bahan,penyediaan air kapur,membancuh tepung, teknik memasak, sehinggalah isi cendol siap anda akan tonton dan pelajarinya sampai anda pandai membuatnya sendiri..Yang paling penting teknik penyediaan bahan-bahan, membancuh tepung dan teknik mengawal api ketika memasak semua itu akan diterangkan di dalam ebook ini..

Di dalam pakej ini juga anda akan diajar rahsia dan teknik bagaimanamenghasilkan isi cendol yang harum, isi cendol yang tahan lebih lamaisi cendol yang pejal dan air gula merah yang pekat bertali. Bukan itu sahaja anda juga akan diajar bagaimana membuat aneka bahan untuk dimakan bersama cendol.

Percaya atau tidak isi cendol yang dihasilkan nanti jika disimpan di dalam peti sejuk, akan tahan sehingga dua bulan lamanya tanpa menggunakan sedikit pun bahan pengawet..Inilah rahsia yang akan didedahkan di dalam pakej Ebook ini.

Apa Kata Pembeli Pakej Ini?

Perkongsian Kejayaan Seorang Pembeli Pakej Ini Di Dalam Bisnes Cendol (Cendol Al-Ameen, Pasir Gudang Johor)

Pembeli Ini Pula Dari Kali Pertama Membuat Cendol Tidak Pernah Gagal Dengan Hanya Pembelajaran Berpandukan Ebook Ini.

Testimoni Pembeli

Bahan-Bahan Untuk Membuat Cendol Hanya Ada Dijual Di sekitar Tempat Tinggal Anda Sahaja.

Bagaimana Dengan Pengalaman Penulis???

Dengan berpengalaman dalam pembuatan cendol tidak kira untuk tempahan apa jua majlis, kini saya turunkan ilmu ini kepada anda. Segala pengalaman saya selama ini saya bukukan didalam Ebook ini untuk anda pula. Saya akan curahkan ilmu yang saya ada ke dalam ebook ini untuk menjadikan anda seorang yang pakar dalam pembuatan cendol sekaligus bergelar seorang usahawan cendol yang berjaya. Saya doakan kejayaan anda.

Persediaan Jika Kehilangan Kerja

Tidakkah anda terfikir jika anda kehilangan kerja tetap yang anda ada sekarang, dimanakah mata pencarian anda pada waktu itu, bagaimana untuk anda mencari nafkah bagi menagung Anak Bini anda, biarlah bermula dari sekarang carilah seberapa banyak ilmu yang boleh, buatlah persediaan sebelum terlambat.

Jika sekarang anda buat separuh masa pun tidak rugi, disamping anda menambah penampatan sampingan anda juga boleh mengasah kemahiran anda tentang ilmu pembuatan cendol.Kos untuk membuat cendol amatlah rendah, jangan ditungu lagi.Jom dapatkan pakej rahsia pembuatan cendol ini.

Siapa Yang Memerlukan Pakej Ini.

Untuk pekerja-pekerja makan gaji, mungkin anda selesa dengan pekerjaan anda pada masa sekarang, tetapi tidak semestinya anda akan selesa buat selamanya, tidak salah jika anda menuntut ilmu dari sekarang untuk bekalan anda di masa akan datang, jika apa jua terjadi kepada anda, semua itu tidak menjadi masalah lagi kerana anda sudah bersedia dari sekarang.

Selain itu bagi graduan-graduan yang telah tamat belajar tidak kiralah anda dari mana-mana Universiti, Kolej, Intitut Kemahiran dan apa jua Pusat Pengajian dan juga untuk anda yang masih tercari-cari pekerjaan, anda juga sedia maklum peluang pekerjaan di luar sana semakin hari semakin mencabar, jangan pening kepala lagi untuk mencari pekerjaan tetap, kerana peluang telah ada di depan mata anda sekarang, untuk anda menjadi seorang usahawan cendol yang berjaya.

Mungkin dengan ilmu yang anda ada sewaktu anda belajar, anda akan lebih kreatif untuk bergelar seorang usahawan cendol. Mungkin dari sini kisah kejayaan anda akan bermula.

Jadi apa tungu lagi wahai rakan-rakan di luar sana, ayuh ubahlah hidup anda, bermulalah dari sini untuk anda bergelar seorang usahawan cendol yang bejaya.

Bagaimana Kalau Nak Buat Bisnes Cendol Di Rumah ????

Itu tidak menjadi masalah, ini kerana anda boleh membekalkan isi cendol kepada kedai-kedai berhampiran seperti kedai runcit, kedai makan, mini market selain itu anda juga boleh membekalkan kepada majlis-majlis disekitar tempat tinggal anda. Ini kerana untuk membuat cendol, ruang dapur rumah anda sudah mengcukupi..

Cuba anda berfikir sebentar, pada masa sekarang tidak kira dimana-mana tempat yang mengadakan majlis seperti di pejabat, di dewan, di rumah-rumah samada majlis nikah, majlis kesyukuran, majlis sambutan hari lahir, majlis perpisahan dan apa jua majlis kebanyakannya akan menyelitkan juadah cendol sebagai pencuci mulut. Jadi apa anda tungu lagi inilah peluang anda untuk memiliki ilmu membuat cendol sebagai persediaan untuk anda sekaligus mengambil tempahan dan menjana pendapatan sampingan anda.

Bagaimana Dengan Peralatannya Pula ?????

Itu semua tidak menjadi masalah, kerana segala peralatan bagi menghasilkan cendol sudah tersedia di dapur rumah anda, hanya resepi dan caranya sahaja yang perlu anda ketahui bagi menghasilkan cendol yang sedap dan lemak berkrim, bukan itu sahaja anda juga akan diajar bagaimana membuat acuan untuk menekap isi cendol, ianya sunguh mudah anda hanya perlu menggunakan peralatan yang telah sediada di rumah anda untuk membuat acuan menekap isi cendol ini.

Mungkin anda tidak mengetahui, setiap 1 kg tepung yang dimasak boleh boleh menghsilkan sehingga 16kg isi cendol dan boleh dimakan sehingga 120 orang dalam satu-satu masa. Banyak Bukan..Tidak hairanlah keuntungan menjual cendol adalah tinggi kerana kos untuk semangkuk cendol hanyalah RM0.50 sahaja.Itu tidak dikira keuntungan aneka jenis cendol yang akan anda buat dan jual nanti. Saya pasti anda boleh menjadi usahawan cendol yang berjaya. Sila baca keratan surat khabar Kosmo di bawah.

Sumbangan RM1,000 daripada seorang ayah untuk dijadikan modal permulaan kira-kira 17 tahun lepas berjaya mengubah kehidupan pengusaha cendol Md. Abd Hadi Md. Zain, 40, atau lebih dikenali Mat Cendol. Md. Hadi Md. Zain, dibantu anaknya Mohd Fariezal (kanan) menghasilkan cendol. Foto: Kosmo! Pengalaman selama tiga tahun bekerja di kilang membuat cendol ibu saudaranya sebelum itu, telah dimanfaatkan sepenuhnya bagi mengubah kehidupannya sekeluarga.  Pada awal pembabitan di Kampung Kedemit, Wakaf Bharu, Kelantan dia hanya menggunakan motosikal untuk membawa cendol ke pasar tetapi sekarang diamampu memiliki sebuah van dan sebuah rumah konkrit yang dibina sembilan tahun lepas di atas tanah milik keluarga bernilai kira-kira RM80,000. Sekembalinya ke kampung ketika berumur 19 tahun, dia bekerja di kilang cendol milik ibu saudaranya di Kampung Padang Tok La, Pasir Mas. Di sinilah bermulanya penglibatan beliau secara langsung dalam industri membuat cendol. Walaupun tidak memiliki segulung ijazah, dia bertekad untuk menempa nama setanding insan lain bagi menebus kesilapan masa lampaunya. "Setiap pekerjaan yang dilakukan bersungguh-sungguh pasti membuahkan hasil, itulah prinsip yang dipegang," kata ayah kepada empat orang anak itu. "Tuhan telah memakbulkan permintaan saya, kita tidak sunyi daripada membuat kesilapan, cuma akal sahaja yang mampu memperbetulkannya agar ia tidak berulang." Kini beliau mampu tersenyum daripada hasil titik peluh yang dicurahkan selama ini kerana cendolnya mendapat permintaan tinggi daripada masyarakat setempat.

FB Salah Seorang Pembeli Pakej Cendol

Testimoni Pembeli.....

Hak cipta terpelihara Oleh Mohd Asri & Nor ShahidaDengan Ebook dalam bahasa Melayu

Jom kita lihat apa yang akan anda dapat dengan Pakej Lengkap Rahsia Pembuatan Cendol

Pakej ini akan mengajar anda bagaimana menghasilkan isi cendol yang harum, sedap, pejal dan tahan lama.Pembelajaran yang menggabungkan teks dan video bersuara akan mempercepatkan pemahaman anda.Melalui 6 modul yang manarik anda akan diajar langkah demi langkah,dari permulaan penghasilan isi cendol sehingga siap untuk dimakan.

Modul 1

Kaedah Penghasilan Isi Cendol

Di dalam modul ini anda akan di ajar dengan berpandukan video bersuara langkah demi langkah sehingga anda mahir menghasilkan isi cendol yang harum, sedap, pejal dan tahan lama. Di bawah ini antara teknik-teknik yang akan anda pelajari 

Air Kapur

Air kapur merupakan bahan yang terpenting dalam penghasilan isi cendol, oleh itu kaedah membancuh mengikut sukatan yang betul adalah kunci utama untuk menghasilkan isi cendol yang pejal dan tidak berbau kapur. Di dalam modul ini akan diterangkan teknik yang betul untuk menghasilkan air kapur dan tahap kepekatan air kapur yang betul untuk di masukan kedalam adunan isi cendol dan juga kaedah menyimpan dengan betul supaya air kapur tahan lebih lama.

.

Semua teknik ini akan diajar dengan gambar, teks dan video bersuara langkah demi langkah agar anda mudah memahami. Ditambah pula dengan tips-tips tambahan yang cukup padat. Di bawah ini anda boleh tonton ringkasan video daripada modul Teknik memasak adunan isi cendol.

[embedded content]

Semua Video akan diterangkan dengan bersuara langkah demi langkah untuk anda lebih mudah memahami.

MODUL 2

Menghasilkan Air Gula Merah Yang Pekat Bertali

Di dalam modul ini anda akan di ajar bagaimana menghasilkan air gula yang pekat bertali anda akan diterangkan untuk mengcampurkan beberapa bahan rahsia agar air gula merah anda menjadi pekat bertalidan tanpa memberi kesan terhadap rasa air gula merah anda. Anda juga boleh menggunakan ilmu ini untuk menghasilkan air gula untuk kegunaan Air Batu Campur (ABC), ini kerana konsepnya adalah sama sahaja.

Modul 3

Teknik Pemilihan & Membancuh Santan

Di dalam modul ini anda akan diterangkan bagaimana untuk, menghasilkan @ membancuh santan supaya ianya lemak dan sedap, anda akan diajar mengcampurkan sesuatu bahan supaya santan yang dihasilkan menjadi lemak dan pekat, anda akan didedahkan untuk menggunakan tiga jenis santan iaitu santan kelapa, santan segera (kotak) dan juga santan sawit.

Anda akan diterangkan pemilihan santan yang terbaik mengikut kesesuaian penggunaan, sebagai contoh untuk berniaga anda perlu pandai memilih salah satu santan di atas supaya cendol yang dihasilkan untuk jualan sedap dan lemak berkrim, semua ini akan diterangkan di dalam Ebook ini.

Modul 4

Membuat Aneka Bahan Untuk Dimakan Bersama Cendol

Di dalam modul ini anda akan pelajari cara membuat aneka bahan untuk dimakan bersama cendol.Semuanya akan ditunjukkan secara terperinci langkah demi langkah dengan teks dan video bersuara antaranya adalah.Di dalam modul ini anda akan mengetahui rahsia pengusaha cendol mencampurkan beberapa bahan supaya kacang lebih cepat empuk apabila direbus dan bahan untuk membuat kacang manis dan jagung kernel seperti yang terjual di pasaran.

Mungkin anda tertanya-tanya bagaimana untuk mendapatkan bahan-bahan rahsia dalam pembuatan cendol ini????

Ini semua anda jangan risau, kerana di dalam pakej ini akan diterangkan dimana anda boleh dapatkan bahan-bahan tersebut...jika anda susah untuk mendapatkan bahan-bahan tersebut saya boleh bekalkan kepada anda seberapa banyak yang anda kehendaki.

Modul 5

Cara Memasak Cendol Menggunakan Mesin

Kepada anda yang berhajat untuk berniaga, semestinya anda akan menghasilkan cendol dalam kuantiti yang banyak, di dalam modul ini anda akan diterangkan: Cara untuk mendapatkan mesin memasak adunan isi cendol di tempat anda Pengiraan untuk mengandakan adunan isi cendol Langkah-langkah keselamatan yang perlu sewaktu mengendalikan mesin memasak aduanan isi cendol

Modul 5

Pengiraan Kos Dan Keuntungan Dalam Penjualan Cendol

Tidak lengkap jika ingin menjadi seorang usahawan jika pengiraan kos  tidak dipelajari. Di dalam modul ini saya akan berikan kepada anda cara pengiraan untuk kos semangkuk cendol cara pengiraan untuk memberi sebut harga untuk katering cendol Anda juga akan diberikan harga pasaran untuk anda menjual Isi Cendol, Air Gula dan Bahan-bahannya secara berasingan. Anda juga akan diberikan harga pasaran untuk anda menjual pelbagai jenis cendol Bukan itu sahaja saya akan berikan tips-tips yang hebat dalam ilmu pembuatan cendol dan juga ilmu untuk berniaga cendol.

Modul 6

Strategi Untuk Anda Memulakan Pernigaan Di Pasar Malam

Di dalam modul ini saya akan terangkan kepada anda strategi untuk anda memulakan perniagaan di pasar malam, anda mungkin akan bersaing dengan ramai peniaga yang telah lama bertapak di pasar malam, untuk menghadapi persaingan daripada mereka anda akan diajar supaya anda lebih kreatif untuk memulakan perniagaan di pasar malam.Anda juga akan diajar bagaimana untuk memulakan perniagaan cendol selain di pasar malam, bagaimana untuk strategi yang perlu anda lakukan,menarik lebih ramai pelangan ke kedai anda, saya akan cadangkan beberapa konsep yang anda boleh pilih dan amalkan di kedai anda sebagai salah satu bahan penarik kepada bisnes cendol anda.

Tips-Tips Tambahan

Selain itu anda juga kan diberikan tips-tips tambahan seperti tips tambahan dalam pembuatan cendol dan juga tips untuk memulakan perniagaan cendol dari rumah dan juga kedai @ gerai. Semua ini akan diterangkan di dalam Ebook Rahsia Pembuatan Cendol.

Kelebihan Belajar Dengan Berpandukan Video

Kelebihan menggunakan video di dalam ebook ini, anda dapat mengulanginya sehingga anda betul-betul mahir, malah jika anda terlupa anda boleh mengulanginya kembali walau selama mana sekalipun anda telah tinggal. Terdapat 18 video di dalam Ebook ini, anda boleh tonton dan pelajarinya sehingga anda memahaminya. Ebook ini hanya untuk yang berumur 18 tahun ke atas sahaja. Untuk yang berumur 18 tahun ke bawah anda perlu bimbingan orang dewasa ataupun ibu bapa penjaga.

Segala Rahsia Pembuatan cendol Akan Dibongkar......

Menggunakan tepung Beras jenama ___________ akan menghasilkan isi cendol yang kenyal dan tahan lama. Air daun pandan __________________ untuk menghilangkan rasa kapur. Santan perlu _____________________ untuk lebih sedap dan lemak. Kacang perlu direndam dengan ___________ terlebih dahulu agar cepat empuk apabila direbus Air gula perlu dimasak bersama __________ agar menjadikan air gula pekat bertali. Kacang yang telah direbus perlu dicampur dengan _________ agar menjadi lebih sedap dan menarik. Sagu ___________ agar iainya tidak hancur apabila direbus. Jagung yang telah direbus perlu dicampur dengan _________ agar menjadi lebih sedap dan menarik.

Bonus.

Woi... ingat itu sahaja ada bonus lagi.

Dengan pembelian ebook ini anda akan dapat 2 modul bonus secara percuma

Modul Percuma 1

Resepi Tapai Pulut Yang Mudah

Dengan pembelian pakej rahsia pembuatan cendol ini saya akan berikan modul percuma iaitu bagaimana menghasilkan tapai pulut dengan cara mudah untuk dimakan bersama cendol

Di dalam modul ini anda kan diajar teknik bagaimana menghasilkan tapai pulut yang sedap dan manis. saya jamin dengan teknik yang di ajar anda pasti dapat membuat tapai pulut dengan sendiri. Anda akan di ajar dari pemilihan Ragi, pemilihan Beras pulut, penyediaan beras pulut untuk memasak sehinggalah tapai pulut anda siap.

Modul Percuma 2

Penghasilan Kuah Rojak Buah Utara

Di dalam pakej ini saya akan berikan kepada anda rahsia penghasilan kuah rojak buah Utara di dalam pakej ini saya akan berikan bahan-bahan rahsia yang dicampurkan kedalam kuah rojak buah agar kuah rojak menjadi lebih sedap dan pekat, dengan resepi ini anda boleh jual rojak buah bersama dengan bisnes cendol anda nanti.

Kelebihan Belajar Melalui Video Ebook

Untuk pengetahuan anda belajar melalui video ebook adalah sangat baik, ini kerana anda dapat apa yang anda mahukan, jika anda terlupa anda boleh tontonya kembali dan mengulanginya seberapa banyak kali yang anda mahu, tidak seperti kursus yang memerlukan anda hadir dan mendengar hanya sekali sahaja, dengan video ebook bila-bila masa sahaja anda boleh tonton berulang kali dan anda tidak perlu korbankan cuti anda jika anda bekerja

Pakej Ini Akan Terus Diposkan Ke Rumah Anda...

Saya akan poskan pakej ini terus kerumah anda dengan menggunakan Pos Laju. anda akan terima pakej ini, saya nasihatkan apabila anda terima pakej ini, sila buat pemeriksaan dan seterusnya cuba mainkan pakej ini jika terdapat sebarang masalah tolong segerakan e-mel @ sms kepada saya. Anda akan diberikan Nombor Tracking untuk menyemak pejalanan pengeposan ebook anda.

 Contoh Tracking Pos Laju

Berapa Harga Pakej Ini ?????

Seperti yang ternanti-nanti saya akan berikan harga kepada anda, jika anda mengikuti kursus mesti anda perlu membayar tidak kurang RM250,di dalam pakej ini anda akan belajar lebih dari itu. Jadi mesti anda nak tahu berapa pakej ini?

Harga RM250

Harga RM150

Harga RM120

Untuk pakej ebook ini saya berikan harga promosi kepada anda serendah RM60.00 sahaja. Ini ilmu untuk masa depan anda. Setiap Pembelian RM10 Akan Dikenakan Untuk Kos Pengeposan

Kecuali Anda Membeli 2 Pakej Serentak, Kos Pengeposan Adalah PercumaUntuk Lebih Detail Sila Klik Link Promosi Di Bawah.

Untuk pembeli dari Brunai & Singapura Sila Hubungi Saya Terlebih Dahulu Untuk Menyemak Kos Pengeposan.

Kini masa terhad, jangan tungu lagi sebelum harga promosi ini tamat,mungkin sedikit masa lagi saya akan naikkan harga ke   RM150.00, jadi apa tungu lagi cepat dapatkan Pakej Ebook Rahsia Pembuatan Cendol.

Semua Gambar Kotak, Gambar CD dan Gambar Buku di atas adalah gambar hiasan sahaja, saya akan poskan kepada anda Ebook dalam bentuk soft copy di dalam DVD, yang paling penting adalah anda baca dan tonton seterusnya memahami dan tahu bagaimana menghasilkan cendol yang terbaik.

Perhatian

Selepas anda membuat pembayaran saya akan kirimkan DVD kepada anda, semua ilmu tentang Rahsia Cendol ada di dalam DVD tersebut, anda hanya perlu buka DVD tersebut di komputer, komputer anda tidak perlu disambung pada Internet untuk di linkkan, ini kerana semua Nota dan Video ada di dalam DVD yang dibekalkan.. Semua ini juga tidak ada pada persaing kami.

Untuk sebarang masalah anda boleh boleh terus klik pada bahagian Pertanyaan ataupun anda terus e-mel kepada saya di [email protected] atau sms & whatsapp Nor Shahida 011-18754707. Jika sms & whatapp yang dihantar tidak dijawab dengan segera mungkin saya berada di luar kawasan pada waktu itu. Saya akan terus menjawab apabila saya telah membaca sms & whatsapp yang diterima dari anda.

Sebaiknya anda sms & whatsapp sahaja ini kerana untuk memudahkan info-info dihantar kepada anda, bagi memudahkan anda lebih memahami.

CENDOL HM5 - RASA

Cara Buat Cendol : cendol, CENDOL

Resepi Cendol For Android - APK Download

Cara Buat Cendol : cendol, Resepi, Cendol, Android, Download

Cara Mudah Buat Cendol Homemade Sedap Guna Tepung Beras. - RASA | Beras, Homemade, Green Beans

Cara Buat Cendol : cendol, Mudah, Cendol, Homemade, Sedap, Tepung, Beras., Beras,, Homemade,, Green, Beans

Resepi Cendol Tepung Beras - SMA Jaten

Cara Buat Cendol : cendol, Resepi, Cendol, Tepung, Beras, Jaten

Cara Mudah Buat Cendol Homemade Sedap Guna Tepung Beras. - RASA | Beras, Homemade, Cara

Cara Buat Cendol : cendol, Mudah, Cendol, Homemade, Sedap, Tepung, Beras., Beras,, Homemade,

Cara Buat Cendol Bahan-Bahan: 1... - Resepi Citarasa Nita | Facebook

Cara Buat Cendol : cendol, Cendol, Bahan-Bahan:, Resepi, Citarasa, Facebook

Tepung Bungkus Cendol Recipe

Cara Buat Cendol : cendol, Tepung, Bungkus, Cendol, Recipe

CENDOL HM3 - RASA

Cara Buat Cendol : cendol, CENDOL

Cara Buat Cendol Bahan-Bahan:... - Jom Kongsi Resepi Menarik | Facebook

Cara Buat Cendol : cendol, Cendol, Bahan-Bahan:..., Kongsi, Resepi, Menarik, Facebook

Cara Mudah Buat Cendol Homemade Yang Sedap. - Rasa Nak Masak

Cara Buat Cendol : cendol, Mudah, Cendol, Homemade, Sedap., Masak

Cara Mudah Buat Cendol Homemade Yang Sedap.

Cara Buat Cendol : cendol, Mudah, Cendol, Homemade, Sedap.